جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
در آینه رسانه ها سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۵۹:۰۴

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
حفظ و ارتقای ظرفیت تولیدماموریت اصلی مناطق نفت‌خیز جنوب است
ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اجرا و تکمیل به موقع طرح‌ها بویژه مرتبط با تولید از اولویت‌های اصلی برنامه‌های این شرکت به شمار می ‌یند.  به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، بیژن عالیپور در نشست هم‌اندیشی با مدیر، معاونان، مجریان و کارشناسان ارشد مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت، افزود: ماموریت اصلی مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب حفظ و ارتقای ظرفیت تولید است و این هدف با اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید و پشتیبانی آن محقق می‌شود. وی با بیان این که مدیریت مهندسی و ساختمان جایگاه ویژه‌ای در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دارد، اظهار کرد: این مدیریت با داشتن نیروهای متخصص و کارآمد و انسجام مثال زدنی به عنوان یک دانشگاه، محل کسب تجربه و پرورش کارشناسان و مجریان توانمند است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رسیدن به وضع مطلوب در تکمیل و راه‌اندازی به موقع پروژه‌ها، گفت: اصلاح فرآیندها، جامع نگری در امور، تخصص گرایی، آموزش حرفه‌ای کارکنان، روز آمد نمودن ساختار سازمانی، نظم و انضباط اداری، سرعت در پاسخگویی و انتخاب پیمانکارن و مشاوران قوی از مواردی است که باید بیش از پیش در مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت مورد توجه قرار گیرد. در این نشست حمید راکی، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گزارشی از وضع پیشرفت پروژه‌ها ارائه داد و گفت: هم اکنون ٢٧٩ پروژه مصوب با اعتباری افزون بر ١٥٠ هزار میلیارد ریال از سوی این مدیریت در حال اجراست و در سه سال اخیر ٢٦٢ زیر پروژه تکمیل شده است. در ادامه چند نفر از مجریان طرح‌ها و کارشناسان ارشد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در باره مسائل مرتبط با مهندسی و ساختمان پرداختند.


  کد خبر : 375
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :